متخصص سئو

متخصص سئو - سئوکار حرفه ای - کارشناس سئو -مشاوره سئو - آموزش سئو

متخصص سئو

متخصص سئو - سئوکار حرفه ای - کارشناس سئو -مشاوره سئو - آموزش سئو

تو این وبلاگ قصد دارم تجربیات خودم رو در زمینه طراحی سایت و سئو در اختیار شما قرار بدم یا در واقع به آموزش سئو به صورت رایگان بپردازم تا شماهم به یک متخصص سئو و یا سئوکار حرفه ای تبدیل بشین :)
اگر سوالی در زمینه سئو داشتین حتما داخل کامنت ها مطرح کنین.

  • ۰
  • ۰

 

طراحی لوگو در تبریز

شرکت های زیادی در زمینه طراحی لوگو در تبریز فعالیت میکنند که ما در این مطلب قصد داریم بهترین شرکت های طراحی آرم در تبریز را به شما معرفی کنیم. 

نخست ویژگی هایی یک شرکت حرفه ای طراحی لوگو در تبریز را بررسی میکنیم.

یک شرکت طراحی لوگو خوب در تبریز چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

شرکت هایی که در زمینه طراحی لوگو در تبریز فعالیت میکنند باید یکسری ویژگی خاص داشته باشند که در ادامه به آن میپردازیم.

 

1- نمونه کار

قبل از سپردن پروژه خود به دست طراح یا شرکت مورد نظر حتما نمونه کار های موجود را بررسی کنید و در صورت اینکه از نمونه کار ها باب میل شما بود پروژه خود را به دست شرکت یا فرد مورد نظر بسپارید.

 

2- خلاقیت

بعد از دریافت نمونه کار ها مطمئن شوید که شرکت یا طراح x در نمونه کار های خود خلاقیت قابل توجهی به کار برده و نمونه کار از یک نسخه داخلی یا خارجی دیگری کپی یا بقول معروف "اسکی" نشده.

 

3- لوگو شما باید معرف کسب و کار شما باشد

نمونه کارهایی که دریافت کردید را بررسی کنید و مطمئن شوید که این نمونه کار های (لوگو ها) کاملا مرتبط و معرف شرکت هایی هستند که برای آن دیزاین شده اند.

 

4- قراراداد

پیش از شروع کار انعقاد قرارداد طراحی لوگو به هیچ وجه فراموش نشود. همچنین در قرارداد شرایط ریدیزاین یا تغییرات بعد از اتمام دیزاین اولیه قید شود.

 

5- مبلغ

خوب این مورد با توجه به لوگو و شرکت کاملا متفاوته، ولی برای اینکه عیار کلی دستتون بیاد پیشنهاد بنده اینه که از چند تا شرکت طراحی لوگو قیمت رو بپرسین و به یک نتیجه کلی برسین.

 

بهترین شرکت های طراحی لوگو در تبریز (آذربایجان شرقی)

شرکت های زیادی در زمینه طراحی لوگو در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی فعالیت میکنند ولی بنظر بنده با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارم شرکت لوگو تبریز تمام ویژگی هایی که در این مطلب بیان کردم رو دارا هست. 

شما برای ارتباط با تیم و پشتیبانی این شرکت میتونید به وبسایت شرکت لوگو تبریز از طریق این لینک مراجعه کنید.

 

  • ۰۰/۰۱/۱۵
  • morteza hosseini

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی